KADIN BAŞINA INTERRAIL !!


Bir buçuk yıl öncesine kadar taksiye tek başına binemeyen bi kızken Bu grup sayesinde şimdi çok yakın arkadaşım olan insanlarla tanıştım tamamen ufkum değişti ilk otostopuma utanarak en arkada durarak çıktım ilk kampa nasıl burda mı uyucaz ama ben yapamam diyerek katıldım, hanım hanımcık gömlekli babetli bi kızken hayallerim değişti amaçlarım değişti hayata bakışım değişti, bi gün rasgele uçak biletlerine bakarken indirime denk gelip kendimi gaza getirip aldım 3 ay vardı gün saydım sonra zaman geçmiyo diyip bıraktım, pasaporta başvurmaya gittiğimde bana siz yaşıyo musunuz kaydınız görünmüyo, nüfusunuz düşmüş dediler sadece bakakaldım uzun süre olayı idrak edemedim , sonra bi baktım 1 ay kalmış vizeye başvurdum red aldım gitmeme bir hafta vardı tekrar başvurdum yetişmedi, biletimi ertelettim inat ettim ama hayallerim yıkılmıştı tam bitti derken vizem geldi, bi umutla çıktım Viyanaya iner inmez önce oturdum napcam şimdi diye düşündüm sonra otostopa başladım polislere yakalandığımda İngilizce bilmeyen mağdur genç kız numarası yaptım metrolara kaçak bindim Rotterdam da yakalandığımda yine mağdur genç kız rolü yaptım Türkiye de böyle değil bilmiyodum bileti alıp sonra attım diye direndim, trene binmek zorunda kaldığımda daha önceki duraklara bilet alıp ucuza getirdim kontrol olunca mağdur turist olup yırttım, normal tren bileti alıp hızlı trene bindim e bilmiyodum dedim, hiç hostel de kalmadım gitmeden önce korkularım vardı ama çok güzel arkadaşlıklar edindim. 2 günlüğüne gittiğim Brüksel de hostum gezdirdi hediyeler aldı yemekler yedirdi sonra yurtdışına çıktı anahtarı bana bıraktı çok lüks bi evdi bana bi not bırakmış dolap dolu çok zayıfsın hepsini ye! Bazen hostsuz kaldım bu sayfaya yazar yazmaz tanıdığım tanımadığım bir çok dostum yardımcı olmaya çalıştı, bazen kayboldum gözlerim doldu sonra kendine gel Gonca diyip tuttum, bi günümü sadece 1 euro ya bir hamburgerle geçirdiğim oldu, daha dönmeden yeni planlar yapmaya başladım, hep istediğim gibi özgürdüm, kayboluyordum ama zevk alıyordum, yeni yerler keşfedip; keşfettikçe daha bi merakla geziyodum, haritam yoktu hiç sanırım kaybolmak ayrı bi hazdı bende, Pes ettiğimde, yorulduğumda, sıkıldığımda, her türlü yardımcı olan arkadaşlarıma, hayatımı hayallerimi değiştiren grup üyelerine teşekkür ederim ben dün gece döndüm herşey çok güzeldi bişey kaybetmeyip, çaldırmadığıma ve hep kaçak binip ceza almadan sıyrıldığıma mutluyum :) Ahh! Sanırım yalnızlıkta en büyük sorun selfie çubuğuyla oldu, ama olsundu!Ailemin bazı dostlarımın kız başına napcaksın demelerine rağmen ben çok güzel anılarla döndüm:) 


Goncahan KARAKAYA

Hiç yorum yok

Uçuştan Önce Dikkat Etmeniz Gerekenler

İyi bir seyahat, aslında uçak biletinizi almaya karar verdiğiniz andan başlıyor. Doğru havayolu şirketinden, doğru koltuk seçimi ve uçuştaki...

Blogger tarafından desteklenmektedir.